instagram.com/terje244

instagram.com/kekki244

sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

vuosipäivää..

..vietetään tänään. Eli tasan kaks vuotta sitten mä ryöstin Kaisan Marjamäkisyyden ja tein siitä KK-K:n.

Sami ja Ansku tulee tänään ja ehkä jos mahdollista niin poksautetaan vähän kuohuvaa ja avataan grillikausi sun muuta mukavaa.



Koitin opettaa Kirpulle perjantaina maihinmenoa ja wootwootwoot. Mä sain opetettua sen alle viidessä minuutissa. Ei siis siinä, että mä muka oisin hyvä opettaja. Kyl mä luulen, että Kirppu oli se mainio oppija tässä tapauksessa. Videossa tuotoksia sen tottelevaisuudesta. Seuraavaks koitan saada tassua ja kierimistä. Pankaas tonne kommenttipoksiin jotain, mitä vois opettaa kans. Jotain hauskaa ja erikoista. Kuole-komentoa ajattelin yrittää ehkä kans. Mut siis laittakaa viestiä!

Niin ja minä.. vankkumaton talvi-ihminen olen huomannut, että on toi kesäkin kivaa. Vähän ollaan fiilistelty grillausta, lonkkailuu, uimista, wake-lautailuu, lämpöö sun muuta. Mut siis ihan varmasti tuun valittaa taas yli 30 asteessa kuumuudesta! Hyvä lähtee nyt Balillekin sit,ku siel voi hyvinkin olla joka päivä jotain 30 celsiusta.

ps. naapurin kissa on kadonnut. Harmaa ja pörrönen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti